Hjælp

Generelt

Kan jeg opsige et fødselsdags -eller åbningstilbud?

Du kan altid opsige eller ændre dit abonnement. Der er ingen binding og gebyrer.

Hvis ikke abonnementet opsiges, vil det fortsætte. Hvorefter der hver måned automatisk opkræves betaling.

 

Hvis det ønskes at opsige et abonnement, skal det senest ske dagen før en ny abonnementsmåned starter. Hvis et abonnement løber fra den 15. i måneden, skal abonnementet senest afmeldes den 14. i måneden.

Du kan altid selv afmelde dig på vores hjemmeside.

 

Telefontider

Vi sidder klar til at hjælpe alle dage fra 06.00 - 23.00 på tlf. 55 55 29 29.

Skulle vi ske ikke at tage telefonen, kan der sendes en mail til os på info@nembilvask.dk. Her svarer vi inden for 1-2 hverdage.

 

Åbningstider

Vi har åbent alle dage fra klokken 06 til 23.

Juleaftensdag og Nytårsaftensdag lukker vi klokken 17. 

Ledig job

Vi søger lige nu:

Servicemedarbejdere mellem 5-20 timer om ugen.

Vaskedrenge og -piger til fritidsjob.

Salgselev med eller uden handelsskole.

Erfaren herre indenfor byggesagsbehandlinger og/eller byggekonstruktioner mellem 5-20 timer om ugen.

 

Send os en ansøgning til info@nembilvask.dk.

Vi tager gerne imod uopfordret ansøgninger til info@nembilvask.dk.

Abonnement

Kan jeg vaske, selvom jeg ikke kan logge ind på min bruger?

Har du glemt din adgangskode eller indtastet forkert mail ved oprettelse, kan du altid kontakte os på mail eller telefon. Her vil du få hjælp til at rette dine oplysninger.

Du kan altid vaske og benytte dit abonnement, selvom du ikke kan logge ind på www.nembilvask.dk.

Dvs. når du er oprettet som klubkunde, kan du vaske fra det øjeblik, hvor din betaling gennemføres.

Du skal ikke bruge din mail eller adgangskode, til at starte din vask. 

Hvordan starter jeg en vask?

Kør køretøjet frem til terminalen.

Tryk på "Vaskeklub".

Vælg den ønskede vask (se bort fra beløbet, du har fri vask).

Vælg om du vil blive siddende i bilen.

Forvaskeudstyret er nu aktiveret og klar til brug.

Kør herefter ind i vaskehallen, hvor vasken automatisk starter. 

 

Såfremt din nummerplade ikke scannes, bedes du indtaste din nummerplade og din 4 cifret kode. Koden har du valgt ved oprettelsen.

 

Hvordan ændrer jeg nummerplade?

Log ind på din bruger

Vælg "Køretøjer".

Tryk på "Opret nyt køretøj".

Indtast nummerplade og ønsket pinkode (pinkoden bruges ved vaskehallen, hvis nummerpladescanneren ikke registrerer nummerpladen).

Tryk på "Opdater".

Tryk på "Rediger" udfor det gamle køretøj.

Udfor "Overfør abonnement til" vælger du det nye køretøj.

Tryk på "Opdater".

Du kan nu slette det gamle køretøj - tryk på "Slet" udfor køretøjet.

Hvordan ændrer jeg abonnement?

 Log ind på din bruger.

Vælg "Køretøjer".

Vælg "Rediger" udfor det køretøj du ønsker at ændre.

I "Produkt drop down menuen" vælges det ønskede abonnement til næste fornyelse.

Tryk "Opdater".

Programmet viser nu en dialogboks, hvor den gør opmærksom på ændringen.

Tryk på "Ok".

Tryk på "Opdater" igen.

Du kan nu tjekke om ændringen er gennemført, ved at trykke på "Rediger". Her kan du nu se punktet "Næste fornyelse". Der vil stå hvilket abonnement, du overgår til ved næste fornyelse.

Hvordan skifter jeg kreditkort?

Læg det nye kort ind i "indstillinger" under tilføj nyt kreditkort.

Ind i "køb".

Vælg abonnement.

Vælg køretøj.

Vælg det nye kort.

Ving af i "Jeg har læst og accepterer...".

Bekræft/opdater.

Tjek herefter om det gamle kort er slettet under "Indstillinger".

Hvis den ikke er slettet, så gå ind i "Køb".

Vælg "Rediger".

Vælg det nye kort.

Opdater.

Du kan nu gå tilbage til "Indstillinger" og slette det gamle kort.

Hvorfor står der pris på betalingsskærmen?

Hvis du har abonnement, kan du blot se bort fra prisen, der vises på skærmen.

Du bliver ikke trukket det angivne beløb. 

Hvorfor står der beløb under transaktion?

Når du har abonnement, bliver du ikke opkrævet penge hver gang du vasker. Medmindre du vælger en vask, som ikke indgår i dit abonnement.

Når du logger ind på din side, kan du under "transaktion" se alle dine vaske som du tidligere har benyttet.

Hvis der står "abonnementsvask" udfra den vask du har benyttet, så er det ikke en transaktion. I stedet er det blot en information om hvilken vask du har brugt. Du bliver derfor ikke opkrævet det skrevne beløb.

 

Er du i tvivl, anbefaler vi at du enten kigger din banktransaktion igennem, eller du ringer til os på tlf. 55 55 29 29. 

Hvornår træder mit abonnement i kraft?

Så snart du har købt dit abonnement, kan du vaske.

Abonnementet virker med det samme. 

Kan jeg vaske på alle vaskestationer?

Ja, du kan bruge dit abonnement på alle vaskestationer i hele landet. Dit abonnement er ikke bindende til én vaskehal. 

Hvor ofte kan jeg vaske?

Med et abonnement kan du vaske så mange gange du vil.

Dit abonnement er tidsbestemt. Under hvert abonnement kan du vælge, om du vil have mulighed for at vaske fra 06.00 - 23.00 eller kun fra 06.00 - 23.00.

 

Vi har åbent alle dage fra klokken 06.00 - 23.00. 

 

Kan jeg fortsat vaske efter opsigelse?

Ja. Du kan altid vaske måneden ud, selvom du har opsagt dit abonnement.

 

Hvis du opretter dit abonnement den 15. og f.eks. vælger at opsige det dagen efter. Så har du stadig mulighed for at vaske indtil den 14. i næste måned.

Enkeltvask

Hvordan betaler jeg for en enkeltvask?

Du betaler foran vaskehallen ved terminalen.

Her kan du frit vælge hvilken vask du vil have, og herefter betale.

 

Inkl. i prisen kan du frit benytte både forvaskeplads, aftørringsområde og pusleplads.

Faciliteter

Hvordan bruger jeg forvaskepladsen?

Du skal starte med at aktivere din vask ved terminalen. Herefter bliver forvaskepladsen aktiviteret, og du har nu 10 minutter til at benytte højtryk, sæbevand, insektspray og fælgrens.

Guide til selvvask

Kør ind på selvvaskepladsen.

Scan kort/Mobilepay på automaten.

Vælg plads.

Vælg antal minutter du ønsker at vaske i.

 

Tiden starter når du trykker på det første punkt på selvvaskeskærmen.

Du kan hele tiden følge med i tiden på skærmen, hvor beløbet tæller nedaf. 1 minut svarer til cirka 10 kroner.

 

Der er i alt 7 punkter du frit kan benytte (vi anbefaler at benytte alle 7 punkter, og i kronologisk rækkefølge).

1. Forvask

2. Powerfoam

3. Højtryksprogram

4. Aktiv skum

5. Skylning

6. Voksbehandling

7. Glansfuld afslutning

 

Efter endt vask, kan puslepladsen frit benyttes. Her er der både støvsuger, måtterenser, sæderenser, dæktryk mm.

Tank-selv sprinklervæske kan købes, på puslepladsen, til kun 5,- pr liter.

 

OBS: såfremt du IKKE bruger punkt 7, anbefaler vi at du efter vask, aftørrer bilen i vores aftørringsområde. 

 

 

Pusleplads

På alle vores vaskestationer tilbyder vi puslepladser - altid enten overdækket eller indendørs. 

Her er både støvsuger, måtterenser, sæderenser, dæktryk og højtryksrens.

 

Vores puslepladser kan frit benyttes i forbindelse med en vask eller et abonnement. 

Erhverv

Kan jeg købe enkeltvaske?

Ja det kan du godt.

Vi ønsker at give dig en løsning, som passer til lige netop dig og dit firma. Derfor kan du også vælge at benytte erhvervs-enkeltvaske.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, for at høre nærmere.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Kan jeg få tilsendt en faktura?

Ja, det kan du godt.

Du vil én gang om måneden få tilsendt en faktura. Du slipper derfor for at skulle bruge dit betalingskort på vaskestationen.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, for nærmere information.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Kan jeg få erhvervs-abonnement?

Ja, det kan du godt. Vi tilbyder forskellige abonnementer, så de passer til lige netop dit behov.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, så I sammen kan finde frem til den helt rigtige løsning.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Kan jeg lave en erhvervsaftale?

Ja, det kan du! Vi tilbyder forskellige firmaaftaler, så det er skræddersyet til dig og dit firma.

Vi har mange glade og tilfredse erhvervskunder, og vi vil rigtig gerne have flere.

 

For at høre nærmere, bedes du kontakte vores erhvervssælger Leif.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Har du brug for hjælp?
Ring til os - vi sidder klar til at hjælpe dig.
bubble