FAQ

FAQ 

Få svar på nogle af de mest stillede spørgsmål. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, skal du være velkommen til at ringe eller skrive en mail til os. 

FAQ

Få svar på dit spørgsmål i vores oversigt over ting vi ofte bliver spurgt om.
Guide til selvvask

Kør ind på selvvaskepladsen.

Scan kort/Mobilepay på automaten.

Vælg plads.

Vælg antal minutter du ønsker at vaske i.

 

Tiden starter når du trykker på det første punkt på selvvaskeskærmen.

Du kan hele tiden følge med i tiden på skærmen, hvor beløbet tæller nedaf. 1 minut svarer til cirka 10 kroner.

 

Der er i alt 7 punkter du frit kan benytte (vi anbefaler at benytte alle 7 punkter, og i kronologisk rækkefølge).

1. Forvask

2. Powerfoam

3. Højtryksprogram

4. Aktiv skum

5. Skylning

6. Voksbehandling

7. Glansfuld afslutning

 

Efter endt vask, kan puslepladsen frit benyttes. Her er der både støvsuger, måtterenser, sæderenser, dæktryk mm.

Tank-selv sprinklervæske kan købes, på puslepladsen, til kun 5,- pr liter.

 

OBS: såfremt du IKKE bruger punkt 7, anbefaler vi at du efter vask, aftørrer bilen i vores aftørringsområde. 

 

 

Guide til at starte vask med et abonnement

Kør køretøjet frem til terminalen.

Tryk på "Vaskeklub".

Vælg den ønskede vask (se bort fra beløbet, du har fri vask).

Vælg om du vil blive siddende i bilen.

Forvaskeudstyret er nu aktiveret og klar til brug.

Kør herefter ind i vaskehallen, hvor vasken automatisk starter. 

 

Såfremt din nummerplade ikke scannes, bedes du indtaste din nummerplade og din 4 cifret kode. Koden har du valgt ved oprettelsen.

 

Guide til at ændre nummerplade

Log ind på din bruger

Vælg "Køretøjer".

Tryk på "Opret nyt køretøj".

Indtast nummerplade og ønsket pinkode (pinkoden bruges ved vaskehallen, hvis nummerpladescanneren ikke registrerer nummerpladen).

Tryk på "Opdater".

Tryk på "Rediger" udfor det gamle køretøj.

Udfor "Overfør abonnement til" vælger du det nye køretøj.

Tryk på "Opdater".

Du kan nu slette det gamle køretøj - tryk på "Slet" udfor køretøjet.

Guide til at ændre abonnement

 Log ind på din bruger.

Vælg "Køretøjer".

Vælg "Rediger" udfor det køretøj du ønsker at ændre.

I "Produkt drop down menuen" vælges det ønskede abonnement til næste fornyelse.

Tryk "Opdater".

Programmet viser nu en dialogboks, hvor den gør opmærksom på ændringen.

Tryk på "Ok".

Tryk på "Opdater" igen.

Du kan nu tjekke om ændringen er gennemført, ved at trykke på "Rediger". Her kan du nu se punktet "Næste fornyelse". Der vil stå hvilket abonnement, du overgår til ved næste fornyelse.

Guide til at skifte kreditkort

Læg det nye kort ind i "indstillinger" under tilføj nyt kreditkort.

Ind i "køb".

Vælg abonnement.

Vælg køretøj.

Vælg det nye kort.

Ving af i "Jeg har læst og accepterer...".

Bekræft/opdater.

Tjek herefter om det gamle kort er slettet under "Indstillinger".

Hvis den ikke er slettet, så gå ind i "Køb".

Vælg "Rediger".

Vælg det nye kort.

Opdater.

Du kan nu gå tilbage til "Indstillinger" og slette det gamle kort.

Kan jeg opsige et fødselsdags -eller åbningstilbud?

Du kan altid opsige eller ændre dit abonnement. Der er ingen binding og gebyrer.

Hvis ikke abonnementet opsiges, vil der hver måned automatisk opkræves betaling.

 

Hvis det ønskes at opsige et abonnement, skal det senest ske dagen før en ny abonnementsmåned starter. Hvis et abonnement løber fra den 15. i måneden, skal abonnementet senest afmeldes den 14. i måneden.

Du kan altid selv afmelde dig på vores hjemmeside.

Jeg har abonnement, men der står pris på vaskeskærmen

Hvis du har abonnement, kan du blot se bort fra prisen, der vises på skærmen.

Du bliver ikke trukket det angivne beløb. 

Hvorfor står der beløb under min transaktion?

Når du har abonnement, bliver du ikke opkrævet penge hver gang du vasker. Medmindre du vælger en vask, som ikke indgår i dit abonnement.

Når du logger ind på din side, kan du under "transaktion" se alle dine vaske som du tidligere har benyttet.

Hvis der står "abonnementsvask" udfra den vask du har benyttet, så er det ikke en transaktion. I stedet er det blot en information om hvilken vask du har brugt. Du bliver derfor ikke opkrævet det skrevne beløb.

 

Er du i tvivl, anbefaler vi at du enten kigger din banktransaktion igennem, eller du ringer til os på tlf. 55 55 29 29. 

Hvornår træder mit abonnement i kraft?

Så snart du har købt dit abonnement, kan du vaske.

Abonnementet virker med det samme. 

Kan jeg bruge mit abonnement på alle vaskestationer?

Ja, du kan bruge dit abonnement på alle vaskestationer i hele landet. Dit abonnement er ikke bindende til én vaskehal. 

Hvor ofte kan jeg vaske?

Med et abonnement kan du vaske så mange gange du vil.

Dit abonnement er tidsbestemt. Under hvert abonnement kan du vælge, om du vil have mulighed for at vaske fra 06.00 - 23.00 eller kun fra 06.00 - 23.00.

 

Vi har åbent alle dage fra klokken 06.00 - 23.00. 

 

Kan jeg fortsat vaske efter opsigelse?

Ja. Du kan altid vaske måneden ud, selvom du har opsagt dit abonnement.

 

Hvis du opretter dit abonnement den 15. og f.eks. vælger at opsige det dagen efter. Så har du stadig mulighed for at vaske indtil den 14. i næste måned.

Hvad er jeres telefontider?

Vi sidder klar til at hjælpe alle dage fra 06.00 - 23.00 på tlf. 55 55 29 29 

Skulle vi ske ikke at tage telefonen, kan der sendes en mail til os på info@nembilvask.dk. Her svarer vi inden for 1-2 hverdage.

 

Hvad er jeres åbningstider?

Vi har åbent alle dage fra klokken 06 til 23.

Juleaftensdag og Nytårsaftensdag lukker vi dog klokken 17. 

Har du brug for hjælp?
Ring til os - vi sidder klar til at hjælpe dig.
bubble