Hjælp

Generelt

Hvilken vaskehal er mest skånsom?

Vi anbefaler at du vælger en miljøgodkendt vaskestation og en vaskehal uden brug af nylonbørster.

Hos NEMBILVASK er vi en miljøgodkendt og svanemærket vaskestation, som udelukkende bruger skånsomme produkter og maskiner.

Bl.a. er vores børster fra SofTecs, som er kåret som branchens mest skånsomme børster, af det anerkendte tyske bilmagasin, ADAC Motorwelts.

SofTecs er ultra bløde børster, som sikrer at lakken på bilen ikke ridses.

Du kan læse mere om hvad der gør os til en skånsom og sikker bilvask

Hvordan vasker jeg bedst min bil?

Om du vælger vaskehal eller selvvask er et temperamentsspørgsmål.

Begge typer sikrer en ren bil.

Vaskehal

Start altid med forvask. Her tilbyder vi både højtryk, insektspray, fælgrens, sæbevand og diverse børster, så du har de bedste forudsætninger til at fjerne det værste skidt og snavs.

Herefter er din bil klar til at køre ind i vaskehallen. Efter endt vask anbefaler vi, at du benytter vores miceofiberklude til at aftørre din bil, da det er bedre end at lufttørre bilen.

Selvvask

Følg anvisningen på vores skærm. Såfremt du benytter punkt nr. 7, er det vigtigt at bilen herefter lufttørres og IKKE benytter vores microfiberklude.

Du finder priser på både vaskehal og selvvask her

Er det forbudt at vaske bil hjemme?

Det er tilladt at vaske din bil hjemme. 

Dog anbefaler vi, at du vasker din bil på en vaskestation, da det er langt mere bæredygtigt og miljøvenligt.

 

Kan jeg vaske min pickup?

Vi anbefaler ikke at vaske pickups i vores vaskehaller, da dette kræver en special programering.

Såfremt du alligevel benytter en af vores vaskehaller, sker det på eget ansvar.

Kan jeg opsige et fødselsdags -eller åbningstilbud?

Du kan altid opsige eller ændre dit abonnement. Der er ingen binding og gebyrer.

Hvis ikke abonnementet opsiges, vil dit medlemsskab fortsætte. Hvorefter der hver måned automatisk opkræves betaling.

 

Hvis det ønskes at opsige et abonnement, skal det senest ske dagen før en ny abonnementsmåned starter. Hvis et abonnement løber fra den 15. i måneden, skal abonnementet senest afmeldes den 14. i måneden.

Du kan altid selv afmelde dit medlemsskab på vores hjemmeside.

 

Telefontider

Vi sidder klar til at hjælpe alle dage fra 06.00 - 23.00 på tlf. 55 55 29 29.

Skulle vi ske ikke at tage telefonen, kan du sende en mail til os på info@nembilvask.dk. Her svarer vi inden for 1-2 hverdage.

 

Åbningstider

Vi har åbent alle dage fra klokken 06.00 - 23.00

Nytårsaftensdag har vi åben fra klokken 06.00 - 17.00 

Ledig job

Vi har pt. ingen ledige stillinger.

Men vi tager gerne imod uopfordret ansøgninger til info@nembilvask.dk.

Abonnement

Hvordan tilføjer jeg en bil?

Log ind på din brugerprofil.

 

Når du er logget ind, skal du gøre følgende

1. Tryk på ikonet "køretøjer"

2. Tryk "Opret nyt køretøj"

3. Skriv nummerpladen under "RegNo"

4. Indtast en valgfri 4cifret kode under "pinkode"

 

5. Tryk "køb abonnement"

6. Vælg dit abonnement under "abonnement"

7. Godkend handelsbetingelserne og gå til betaling

 

 

Kan jeg vaske, selvom jeg ikke kan logge ind på min bruger?

Har du glemt din adgangskode eller indtastet forkert mail ved oprettelse, kan du altid kontakte os på mail eller telefon. Her vil du få hjælp til at rette dine oplysninger.

Du kan vaske og benytte dit abonnement, selvom du ikke kan logge ind på www.nembilvask.dk.

Dvs. når du er oprettet som klubkunde, kan du vaske fra det øjeblik, hvor din betaling gennemføres.

Du skal ikke bruge din mail eller adgangskode, til at starte en vask. 

Hvordan ændrer jeg pinkode?

Log ind på din brugerprofil

 

Herefter skal du gøre følgende

1. Tryk på "indstillinger"

2. Tryk på "rediger" under "handlinger"

3. Vælg "pin" og indtast en ønsket 4cifret kode

4. Tryk "opdater"

 

Hvordan ændrer jeg adgangskode?

Log ind på din brugerprofil

 

Når du har gjort dette, skal du gøre følgende

1. Tryk på "indstillinger"

2. Vælg "kodeord" og skriv det kodeord du ønsker

3. Under "Gentag kodeord" skrives det nye kodeord

4. Tryk på "gem ændringer"

Hvordan starter jeg en vask?

Kør køretøjet frem til terminalen

Tryk på "Vaskeklub"

Vælg den ønskede vask

Vælg om du vil blive siddende i bilen

Forvaskeudstyret er nu aktiveret og klar til brug i 6 minutter

Kør herefter ind i vaskehallen, hvor vasken automatisk starter. 

 

Såfremt din nummerplade ikke scannes, bedes du indtaste din nummerplade og din 4 cifret kode. Koden har du valgt ved oprettelsen.

 

Hvordan ændrer jeg nummerplade?

Log ind på din bruger

Vælg "Køretøjer"

Tryk på "Opret nyt køretøj"

Indtast nummerplade og ønsket pinkode (pinkoden bruges ved vaskehallen, hvis nummerpladescanneren ikke registrerer nummerpladen)

Tryk på "Opdater"

Tryk på "Rediger" udfor det gamle køretøj

Udfor "Overfør abonnement til" vælger du det nye køretøj

Tryk på "Opdater"

Du kan nu slette det gamle køretøj - tryk på "Slet" udfor køretøjet

Hvordan ændrer jeg abonnement?

 Log ind på din bruger.

Vælg "Køretøjer".

Vælg "Rediger" udfor det køretøj du ønsker at ændre.

I "Produkt drop down menuen" vælges det ønskede abonnement til næste fornyelse.

Tryk "Opdater".

Programmet viser nu en dialogboks, hvor den gør opmærksom på ændringen.

Tryk på "Ok".

Tryk på "Opdater" igen.

Du kan nu tjekke om ændringen er gennemført, ved at trykke på "Rediger". Her kan du nu se punktet "Næste fornyelse". Der vil stå hvilket abonnement, du overgår til ved næste fornyelse.

Det er vigtigt at abonnementet ikke opsiges. Hvis der opstår problemer eller tvivl, kontakt da vores kundeservice, som vil hjælpe med at ændre abonnementet.

Kundeserviceafdelingen kan kontaktes på tlf. 55 55 29 29. 

Hvordan skifter jeg kreditkort?

Læg det nye kort ind i "indstillinger" under tilføj nyt kreditkort

Klik på "køb"

Vælg abonnement

Vælg køretøj

Vælg det nye kort

Ving af i "Jeg har læst og accepterer..."

Bekræft/opdater

Tjek herefter om det gamle kort er slettet under "Indstillinger"

 

Hvis den ikke er slettet, så gå ind i "Køb"

Vælg "Rediger"

Vælg det nye kort

Opdater

Du kan nu gå tilbage til "Indstillinger" og slette det gamle kort

Hvorfor står der pris på betalingsskærmen?

Hvis du har abonnement, kan du se bort fra prisen der vises på skærmen.

Du bliver ikke trukket det angivne beløb. 

Hvorfor står der beløb under transaktion?

Når du har abonnement, bliver du ikke opkrævet penge hver gang du vasker. Medmindre du vælger en vask, som ikke indgår i dit abonnement.

Når du logger ind på din side, kan du under "transaktion" se alle dine tidligere vaske.

Hvis der står "abonnementsvask" udfra den vask du har benyttet, så er det ikke en transaktion. I stedet er det blot en information om hvilken vask du har brugt. Du bliver derfor ikke opkrævet det skrevne beløb.

 

Er du i tvivl, anbefaler vi at du enten kigger din banktransaktion igennem, eller at du ringer til os på tlf. 55 55 29 29. 

Hvornår træder mit abonnement i kraft?

Så snart du har købt dit abonnement, kan du vaske.

Abonnementet træder i kraft med det samme. 

Kan jeg vaske på alle vaskestationer?

Ja, du kan bruge dit abonnement på alle vaskestationer i hele landet. Dit abonnement er ikke bindende til én vaskehal. 

Hvor ofte kan jeg vaske?

Med et abonnement kan du vaske så mange gange du vil.

Dit abonnement er tidsbestemt. Under hvert abonnement kan du vælge, om du vil have mulighed for at vaske fra 06.00 - 23.00 eller kun fra 06.00 - 23.00.

 

Vi har åbent alle dage fra klokken 06.00 - 23.00. 

 

Kan jeg fortsat vaske efter opsigelse?

Ja. Du kan altid vaske måneden ud, selvom du har opsagt dit abonnement.

 

Hvis du opretter dit abonnement den 15. og f.eks. vælger at opsige det dagen efter. Så har du stadig mulighed for at vaske indtil den 14. i næste måned.

Enkeltvask

Kan jeg frit benytte puslepladsen?

Ja. Både forvaskeplads, aftørringsområde og pusleplads er gratis i forbindelse med en vask. 

Hvordan betaler jeg for en enkeltvask?

Du betaler foran vaskehallen ved terminalen.

Her kan du frit vælge hvilken vask du vil have, og herefter betale.

 

Inkl. i prisen kan du frit benytte både forvaskeplads, aftørringsområde og pusleplads.

Faciliteter

Frostvejr

Ved frostvejr kan det forekomme at vores forvaskeudstyr er slukket. 

Hvordan bruger jeg forvaskepladsen?

Start med at vælg din vask ved terminalen. Herefter bliver forvaskepladsen aktiviteret, og du har nu 6 minutter til at benytte højtryk, sæbevand, insektspray og fælgrens.

Guide til selvvask

Parkere køretøjet på selvvaskepladsen

Scan kort/Mobilepay på betalingsautomaten

Vælg plads

Vælg antal minutter du ønsker at vaske i

Gå hen til dit køretøj

 

Tiden starter når du trykker på det første punkt på selvvaskeskærmen.

Du kan hele tiden følge med i tiden på skærmen. 1 minut svarer til cirka 10 kroner.

 

Der er i alt 7 punkter du frit kan benytte (vi anbefaler at benytte alle 7 punkter, og i kronologisk rækkefølge).

1. Forvask

2. Powerfoam

3. Højtryksprogram

4. Aktiv skum

5. Skylning

6. Voksbehandling

7. Glansfuld afslutning

 

Efter endt vask, kan puslepladsen frit benyttes. Her er der både støvsuger, måtterenser, sæderenser, dæktryk mm.

Tank-selv sprinklervæske kan købes, på puslepladsen, til kun 5,- pr liter.

 

OBS: såfremt du bruger punkt 7, anbefaler vi IKKE at aftørre køretøjet efterfølgende.

 

 

Pusleplads

På alle vores vaskestationer tilbyder vi puslepladser - altid enten overdækket eller indendørs. 

Her er både støvsuger, måtterenser, sæderenser, dæktryk og højtryksrens.

 

Vores puslepladser kan frit benyttes i forbindelse med en vask eller et abonnement. 

Erhverv

Enkeltvask

Ja det kan du godt.

Vi ønsker at give dig den bedste løsning, som passer til lige netop dit og dit firmas behov. Derfor kan du også vælge at benytte erhvervs-enkeltvaske. 

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, for at høre nærmere.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Kan jeg få tilsendt en faktura?

Ja, det kan du godt.

Du vil én gang om måneden få tilsendt en faktura. Du slipper derfor for at skulle bruge dit betalingskort på vaskestationen.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, for nærmere information.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Erhvervsabonnement

Vi tilbyder forskellige abonnementer, så de passer til lige netop dit og dit firmas behov.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif, så I sammen kan finde frem til den helt rigtige løsning.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Erhvervsaftale

Vi tilbyder forskellige firmaaftaler, så det er skræddersyet til netop dig og dit firma.

Vi har mange glade og tilfredse erhvervskunder, og vi vil rigtig gerne have flere.

 

Kontakt vores erhvervssælger Leif Kirkemann, så I sammen kan finde den helt rette løsning.

Tlf.: +45 51 64 74 24

E-mail: leif@nembilvask.dk

Har du brug for hjælp?
Ring til os - vi sidder klar til at hjælpe dig.
bubble